Wygrana z Santander Bank Polska S.A o unieważnienie umowy kredytu frankowego EKSTRALOKUM zawartej z Kredyt Bankiem! 1024 682 Adwokat Wrocław - Katarzyna Gabrysiak

Kolejni klienci Kancelarii Adwokackiej Athena we Wrocławiu mają powód do zadowolenia. Dzięki postawie i zaangażowaniu prawników naszej Kancelarii, kolejny sąd orzekł o nieważności umowy kredytu frankowego.

Przedmiotem sporu był kredyt na cele mieszkaniowe EKSTRALOKUM. Opisywanym wyrokiem Sąd Okręgowy w Suwałkach zasądził na rzecz naszych Klientów kwotę 201 071,83 zł! Warto zaznaczyć, że to kolejny Sąd, który w pełni podzielił nasze precyzyjnie sformułowane w pozwie żądania.

Kancelaria Adwokacka we Wrocławiu Adwokat Katarzyna Gabrysiak uzyskała kolejny satysfakcjonujący jej Klientów wyrok. W sporze z Santander Bank Polska S.A., Sąd Okręgowy w Suwałkach orzekł o nieważności umowy kredytu na cele mieszkaniowe EKSTRALOKUM. Umowa ta pierwotnie zawarta została z Kredyt Bank S.A. Sąd w całości podzielił argumentację przedstawioną w pismach procesowych i orzekł o nieważności umowy. Rodzi to dla banku poważne konsekwencje, bowiem w omawianym wyroku Sąd orzekł, że bank ma zapłacić na rzecz naszych Klientów całą wpłaconą tytułem spłaty kredytu kwotę 201 071,83 zł wraz z odsetkami ustawowymi za opóźnienie.

Ponadto bank – jako strona przegrywające proces – ma zwrócić powodowi koszty procesu w wysokości 11 817,00 zł. Cieszy nas również fakt, że sprawy frankowe prowadzone przez Kancelarię Adwokacką we Wrocławiu Adwokat Katarzyna Gabrysiak mogą trwać jedynie nieco ponad rok. Tak krótki czas od złożenia pozwu frankowego do otrzymania korzystnego orzeczenia traktujemy jako komplement dla skutecznych działań naszej Kancelarii Adwokackiej we Wrocławiu Adwokat Katarzyna Gabrysiak. Satysfakcjonuje nas to tym bardziej, że zdajemy sobie sprawę, z tego, że obecnie czas rozstrzygania sporów frankowych znacznie się wydłużył i obecnie może trwać kilka lat.

W podobnym tonie w innych sprawach prowadzonych przez Kancelarię Adwokacką we Wrocławiu Adwokat Katarzyna Gabrysiak są wydawane wyroki w kolejnych apelacjach.

Eksperci z naszej Kancelarii nie posiadają przepisu na wygraną tylko z określonym bankiem. Obsługujemy umowy kredytów frankowych zawieranych z różnymi bankami i w różnych okresach czasu. Posiadamy wiedzę dotyczącą wadliwości wszystkich typów umów kredytów frankowych. Wyroki sądów potwierdzają także korzystną tendencję orzeczniczą w takich sprawach w całej Polsce.

Warto zwrócić uwagę na szybki czas wydania korzystnego dla naszych klientów rozstrzygnięcia. W dużej mirze jest to zasługą precyzyjnie „uszytych na miarę” pism procesowych uwzględniających wszystkie żądania klientów. Mniejsze kancelaria mają pod tym względem dużą przewagę nad podmiotami masowo sporządzającymi pozwy frankowe.

Zdaniem naszych prawników z pismami procesowymi jest jak z doborem sukni ślubnej – warto by była idealnie dopasowana. Takie dopasowanie gwarantuje korzystanie z kancelarii specjalizującej się w tzw. sprawach frankowych. W przypadku pozwów składanych masowo stosowane są szablony pozwów. W najgorszym przypadku szablony z „fabryki pozwów” sprawią, że sąd oddali powództwo np. z uwagi na nieudowodnienie roszczenia.

Naszymi Klientami są kredytobiorcy z całej Polski, mający kredyty w różnych bankach. Nie ograniczamy się w swojej działalności do samego Wrocławia,
a obok tradycyjnych form kontaktu umożliwiamy również konsultacje w formie zdalnej.

Staramy się jak najlepiej dopasować do potrzeb Klientów i używamy różnego rodzaju aplikacji i komunikatorów, by być z naszymi klientami w stałym kontakcie.

Jeśli brałeś kredyt we frankach szwajcarskich lub euro jesteśmy w stanie Ci pomóc. Mamy wieloletnie doświadczenie w wygrywaniu sporów sądowych
z bankami i innymi instytucjami finansowymi. Kancelaria Adwokacka Wrocław Katarzyna Gabrysiak prowadzi z sukcesami sprawy z zakresu prawa bankowego od 2005 roku.